На автомобільній виставці можна було простежити розвиток представницьких автомобілів

В історії радянського автопрому займають представницькі автомобілі, розробка і виробництво яких для заводів були підприємством збитковим. Тим не менш, це були кращі машини з усіх, що виробляли в СРСР. Інформаційний портал "Автоцентр"розповів, що в Києві пройшла експозиція Old Car Land і показав, які експонати там стояли.

Для початку можна відзначити одного з найстаріших зразком представницьких автомобілів — ЗІС-110. Дана модель стояла на виробництві з 1945 по 1958 рік. Строго кажучи, що зовні, що по значній частині технічних рішень ЗІС - 110-копія американського Packard-180 1942 року.

Проте, даний ЗІС-перший вітчизняний автомобіль, у якого в наявності була передня незалежна підвіска, одометр, гідравлічні склопідйомники і Магнітола. У рух машину приводив 6-літровий восьмициліндровий двигун Потужність в 140 к. с., який розвивав до 140 км/год.

Був присутній на виставці і пізніший автомобіль виробництва ЗІЛ. Наприклад, ЗІЛ-114, першу радянську машину, у якої були триконтурні дискові гальма, відкидний кермо і склопідйомники. Машина вироблялася в період з 1967 по 1977 рік і постійна оновлювалася.

Примітно, що збиралися всі 113 вироблених екземплярів вручну. Силовим агрегатом був 6,95-літровий V8, який видавав до 300 К.С., який йшов в парі з автоматичною КП. Максимальна швидкість - 190 км/ч.оскільки машини збиралися вручну, між різними екземплярами можна виявити деякі відмінності по дизайну.

На виставці також був показав ЗІЛ-115, що є, по суті, перехідною моделлю ЗІЛ-114н. 30 таких автомобілів було зібрано в 1978 році спеціально для гостей Московської Олімпіади 1980 року.

Природно, кажучи про представницьких автомобілях не можна не згадати про "Чайку". ГАЗ-13 "Чайка" стояла на конвеєрі з 1959 по 1978 рік, і випущена тиражем 3179 штук. У машини був хоч і застарілий, але яскравий американізований дизайн і 5,5-літровий агрегат, що видавав 195 к. с.

Друга модель" Чайки " ГАЗ-14 також, очевидно, була натхненна американським автопромом, зокрема моделлю Chrysler Imperial. Автомобіль вступив в серію в 1977 році. Найперша машина, унікального вишневого кольору, балу подарована тодішньому генсеку Леоніду Брежнєву на його 70-річчя. 5,5-літровий двигун V8 розвивав потужність в 220 к. с.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у Німеччині виявили рідкісну "Волгу", що належала маршалу СРСР.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали тюнінг "Запорожця" з ламбо-дверима.

Також "Hyser" писав, що автомобіліст з Вірменії перетворив класичний "горбатий Запорожець" на спорткар.