Велика частина навіть старих радянських автомобілів не представляє цінності, проте винятки є

ЗАЗ-965 "Запорожець"- по-своєму культовий автомобіль, який цілому поколінню автолюбителів запам'ятався і полюбився якщо не своїми особливостями конструкції, то хоча б відносною доступністю, тому цю машину досі люблять і колекціонують багато автолюбителів, хоча в основному "горбаті" не представляють особливої цінності. Так чи інакше, інформаційний портал "Автоцентр"розповів про дійсно знаковий екземпляр.

Так, у Державному музеї авіації з 28 по 30 проходив технічний фестиваль OldCarLand, на якому був показаний унікальний "Запорожець". Полягає унікальність цієї машини в тому, що це один з перших "запорожців", що зійшли з конвеєра ще "комунара" в перший день виробництва.

На це вказує особливий номер кузова — 185. У числі зовнішніх відмінностей раннього варіанту моделі можна відзначити дизайн ковпаків, капота, задніх повітрозабірників і інша конструкція моторного відсіку.

Ранній ЗАЗ-965. Фото: АвтоЦентр

Крім екстер'єру, кілька незвичайних відмінностей є і в салоні, наприклад, сидіння виглядають по-іншому. Відрізняються також фірмовий напис модель, а в салоні є кілька невеликих, але помітних відмінностей.

Ранній ЗАЗ-965. Фото: АвтоЦентр

Наприклад, педаль в ранньому "Запорожці" була підлогової, а стартер запускався не за допомогою ключа, а за допомогою спеціального важеля, який був розташований між важелем коробки передачі і гальмом стоянки. На приладовій панелі була присутня контрольна лампа масла.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали унікальну ГАЗ" перемога " на гусеничному ходу.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що автолюбителям розповіли, як закріпити номерний знак на собою.

Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний прототип, який являв собою гібрид "Запорожця" і "Москвича".